وعده‌های عجیب یک کاندیدای ریاست جمهوری
هبوط
اجتماعی فرهنگی
  • ان‌شاءالله با هواپیمایی که خودم خلبان آن هستم، می‌آیم، خودم خلبانی خواهم کرد تا آخوند خلبان هم ببینید. تردید نکنید که در دولت حزب‌الله بزرگترین کارخانه هواپیماسازی را برای تاکسی احداث خواهم کرد. با خلبانی ثابت خواهم کرد که آخوند هم می‌تواند پرواز کند و ثابت می‌کنم که ایران دنبال تاکسی هوایی و فضایی است!

  • دولت باید بر مسوولانش سخت‌گیر و بر مردم سهل باشد. خودم خواهم آمد، خیابان به خیابان خواهم گشت، با مردم گفت‌وگو خواهم کرد، بر مسوولان خواهم تاخت و از آن‌ها حساب خواهم گرفت. حزب‌الله اگر دولتی می‌خواهد باید اینچنین باشد نه این‌که سخن بگوید و کاری نکند.
  • به زودی باید با سرزمین‌های صدر اسلام، گسترش مرزی پیدا کنیم. بدون شلیک یک گلوله کاخ‌های آن‌ها را فتح خواهیم کرد، سرزمین‌های‌شان را به سرزمین سودان تبدیل خواهیم کرد، قشم را به هنگ کنگ ایران تبدیل خواهیم کرد، چابهار را سنگاپور ایران خواهیم کرد، بندرعباس را پایتخت(با چند ثانیه سکوت) تصرف اقیانوس هندی‌ها خواهیم کرد و این تفکر حزب الله است. دمار از روزگارشان در خواهم آورد، ما روحانیون ظاهر خیلی نرم داریم، اما بسیار پیچیده‌ایم، و در این پیچیدگی‌های خودمان آن‌ها را خفه خواهیم کرد. نفس کشورهای جنوبی خلیج‌فارس را خواهم گرفت که اگر نام بندرعباسی و بوشهری و قشمی را بشنوند آه از وجودشان برآید و بر این 33سال ظلم و ستمی که به ما کردند آه‌ها بکشند.

  • از فقر و فلاکت متنفرم. من از اون آخوندهای سوپر دولوکسم. آن‌چه ارزشمند است، فقر اختیاری است و با ثروتمندی باید فقرو تهی دستی را درک کرد نه دلقک‌بازی یک مشت آدم کوته‌بین ضعیف که جز غارت نمی‌شناسند و ثروت را فقط در پول و سرمایه می‌بینند.

  • در روابط قانونی با غرب به معامله خواهیم پرداخت و آن‌ها را واردار خواهیم کرد همان‌گونه که پس از 99سال گسست هنگ کنگ به چین را پذیرفتند، باید با عمل به قرارداد ترکمانچای که 99سال از آن گذشته، سرزمین‌های شمالی را شرعا به ایران بازگردانیم.

  • در دولت ما بهترین ماشین‌ها خواهد بود، نه از نوع ماشین فرغونی که ایران خودرو و سایپا می‌سازند؛ بلکه بهترین‌ها و زیباترین ماشین‌ها را خواهید دید. حزب‌الله در خدمت مردم و خرازی در خدت مردم و خرازی و حزب الله در خدمت رهبری معظم هستند. این منطق درایت حزب الله است.
  • من خواهم آمد، بدون توجه به چپ و راست خواهم آمد و خط قرمز من فقط رهبری است.

نظرات شما عزیزان:

zohreh
ساعت21:42---23 بهمن 1391
خدا همه بیماران اسلام را شفا ی عاجل عنایت نماید.ببین برای رسیدن به کرسی ریاست چه وعده هایی که نمیدن.ای خدا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 89359
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1